söndag, maj 21, 2006

Sex dagar kvar!

I fredags morse sa Matilda till mig att packa min necessär och lite rena kläder, och att jag skulle sluta vid 15-tiden. Sagt och gjort, jag såg till att bli klar med det som skulle göras så att Matilda kunde hämta mig klockan tre. Jag visste inte alls vad vi skulle göra, men det visade sig att vi skulle till Göteborg där Matilda bokat hotell, bio (galapremiär på da Vinci-koden, som var riktigt bra) och middag på ett steakhouse.

Supertrevligt och skönt att få koppla av en kväll, det är en del saker att fixa till nu på slutet :-)

Vi har just fixat till bordsplaceringen, och jag tror vi har lyckats få till det så att alla ni som mailat och önskat en bra plats ska bli nöjda ;-D

Nu är det bara sex dagar kvar, så håll er friska nu allihop så ses vi på lördag!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida