onsdag, maj 03, 2006

Brevet

Åh, vad spännande! Nu har jag öppnat brevet. Eller rättare sagt, när klockan passerat 18 konstaterade jag att "nu är det ju inte eftermiddag längre, alltså måste det vara kväll" och öppnade det spännande kuvertet som stått och retats på bänken sen i fredags. Däri låg ett kort från Hanna och Yvis (två gulliga vänner som tyvärr inte kunde vara med på möhippan för två veckor sedan) och gissa om jag blev spattig...

Jag vet fortfarande inte riktigt vad som väntar, mer än att jag ska vara borta hela helgen. Jag ska vara ledig från jobbet på fredag och vara på Skavsta flygplats senast 17.00. Sen låg det ett ytterligare brev i kuvertet som jag inte får öppna förrän jag kommer dit. Det här är helt sjukt spännande :-)

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida