lördag, april 29, 2006

Brev

Jo, det kom ett mystiskt grönt brev igår också. På kuvertet står det skrivet att det inte får öppnas förrän på kvällen den 3e maj. Det är ju jättelångt dit!!! Jag vet iofs inte om brevet har något med bröllopet att göra, men det är hjärtan klistrat på det... Tyska frimärken, men stämplarna går knappt att läsa, så det behöver ju inte vara skickat från Tyskland för det. Ser ut som att det är en tjej som skrivit adressen... Varför får jag inte öppna det förrän på onsdag?!? Jag håller på att gå åt av nyfikenhet, men nej, jag har inte fallit för frestelsen att tjuvkika :-)

Visst är det skumt!

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 01 maj, 2006 01:26 , Blogger Mats sa...

Den som skickat det gröna brevet till Matilda vet verkligen hur man får henne nervös. Såhär nyfiken har jag inte sett henne sedan dagarna innan vår förlovningsmiddag!

Jag är också nyfiken, men jämfört med Matildas nyfikenhet finns inte min på kartan.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida